Přeskočit na obsah
RK » Marketing

Marketing

Marketing je teorie v praxi.

Inbound marketing

Nazahlcuje zákazníka reklamou, o to silnější vztah s ním vytváří. Inbound marketing je soubor moderních nástrojů, které slouží především k tvorbě a šíření obsahu. Jde tak ruku v ruce s Content marketingem. PR články v médiích, také firemní blog a blogování, příspěvky na sociálních sítích, interaktivní aplikace a multimediální obsah. To jsou základní nástroje inbound marketingu, který nabízí zákazníkům přesně to, co chtějí. To zákazníci se v inbound marketingu angažují, sami šíří obsah. To je však také nevýhodou Inbound marketingu, možnost ovlivňovat sdělení, které se… Číst dále »Inbound marketing

Online marketing

V digitální éře nemusíte složitě pátrat po tom, kde je váš potenciální zákazník. Jistě je na síti. Na internetu ho můžete oslovit, můžete mu ukázat svůj produkt, navázat s ním přátelský vztah. Taková příležitost se neodmítá. V tom je ta potíž. Na internetu jsou všichni, i konkurence. O pozornost internetového uživatele soupeříte s nezměrnou masou dalších webových stránek a aplikací. V každém jediném okamžiku může potenciálního zákazníka upoutat cokoliv jiného. To je také důvod, proč mnoho tradičních metod marketingu aplikovaných online selhává.… Číst dále »Online marketing