Přeskočit na obsah
RK » Content marketing v praxi

Content marketing v praxi

Dejte o sobě vědět! Naplňte pojem Content marketing v praxi.

Content marketing

UKAŽTE SVĚTU, CO VŠECHNO UMÍTE A CO SKVĚLÉHO DĚLÁTE.

Příběhy a pozitivní emoce Máte fungující firmu, dobrý produkt, silnou značku, máte kvalifikovaný tým, máte nadšení, vyladěnou filosofii, úžasnou vizi. Máte zajímavé příběhy, které všichni tolik milujeme. Vašemu firemnímu příběhu nechybí emoce, dodávají mu na síle a zapamatovatelnosti. Máte vše, co potřebujete. Jen o tom nikdo neví… Ukažte světu, co umíte a co skvělého děláte. Prezentujte svoji firmu, produkt, značku i tým, jak nejlépe umíte. A dělejte to tak, aby to lidé ocenili. Sdílejte své nadšení, filosofii i vizi. Vyprávějte poutavé příběhy.… Číst dále »UKAŽTE SVĚTU, CO VŠECHNO UMÍTE A CO SKVĚLÉHO DĚLÁTE.

Content marketing

BUDUJTE ZNAČKU. POSILUJTE DŮVĚRU VE SVÉ KONÁNÍ.

Značka má sílu a smysl Reklama nestačí. Content marketing je víc než reklama. Je součástí firemní kultury. Podporuje vztahy s veřejností, podílí se na pozitivním vnímání značky, firmy a firemních aktivit. Zajišťuje loajalitu a věrnost zákazníků. Oslovuje nové. Budujte svoji značku. Posilujte důvěru ve své konání tím, že o sobě dáte vědět. Informujte o tom, co děláte, jak to děláte a proč to děláte. Ve světě plném nesmyslů musí mít vaše počínání jasný smysl, jeho smysl musí být vidět. Svět je nyní komplexnější,… Číst dále »BUDUJTE ZNAČKU. POSILUJTE DŮVĚRU VE SVÉ KONÁNÍ.

Content marketing

KOMUNIKUJTE. NAVAZUJTE VZTAHY (NEJENOM) SE ZÁKAZNÍKY.

Vztahy se cení Pozitivní povědomí o firmě, produktu a značce je v dlouhodobém měřítku přínosnější než jednorázový prodej. Značka je silná tehdy, stojí-li na důvěře a silném vztahu. Vztah nemůže existovat bez komunikace a komunikace nemůže existovat bez obsahu. Komunikujte. Navazujte vztahy (nejenom) se zákazníky. Staňte se autoritou v oboru, zdrojem informací, poučení i zábavy. Vytvořte virtuální místo, kde se lidé budou cítit dobře. Tak se rádi stanou i vašimi zákazníky, nezávislými ambassadory vaší značky, pomůžou vám budovat povědomí, budou šířit kladné reference a doporučovat… Číst dále »KOMUNIKUJTE. NAVAZUJTE VZTAHY (NEJENOM) SE ZÁKAZNÍKY.