Přeskočit na obsah
Content marketing

UKAŽTE SVĚTU, CO VŠECHNO UMÍTE A CO SKVĚLÉHO DĚLÁTE.

Příběhy a pozitivní emoce Máte fungující firmu, dobrý produkt, silnou značku, máte kvalifikovaný tým, máte nadšení, vyladěnou filosofii, úžasnou vizi. Máte zajímavé příběhy, které všichni tolik milujeme. Vašemu firemnímu příběhu nechybí emoce, dodávají mu na síle a zapamatovatelnosti. Máte vše, co potřebujete. Jen o tom nikdo neví… Ukažte světu, co umíte a co skvělého děláte. Prezentujte svoji firmu, produkt, značku i tým, jak nejlépe umíte. A dělejte to tak, aby to lidé ocenili. Sdílejte své nadšení, filosofii i vizi. Vyprávějte poutavé příběhy.… Číst dále »UKAŽTE SVĚTU, CO VŠECHNO UMÍTE A CO SKVĚLÉHO DĚLÁTE.

Content marketing

BUDUJTE ZNAČKU. POSILUJTE DŮVĚRU VE SVÉ KONÁNÍ.

Značka má sílu a smysl Reklama nestačí. Content marketing je víc než reklama. Je součástí firemní kultury. Podporuje vztahy s veřejností, podílí se na pozitivním vnímání značky, firmy a firemních aktivit. Zajišťuje loajalitu a věrnost zákazníků. Oslovuje nové. Budujte svoji značku. Posilujte důvěru ve své konání tím, že o sobě dáte vědět. Informujte o tom, co děláte, jak to děláte a proč to děláte. Ve světě plném nesmyslů musí mít vaše počínání jasný smysl, jeho smysl musí být vidět. Svět je nyní komplexnější,… Číst dále »BUDUJTE ZNAČKU. POSILUJTE DŮVĚRU VE SVÉ KONÁNÍ.

Content marketing

KOMUNIKUJTE. NAVAZUJTE VZTAHY (NEJENOM) SE ZÁKAZNÍKY.

Vztahy se cení Pozitivní povědomí o firmě, produktu a značce je v dlouhodobém měřítku přínosnější než jednorázový prodej. Značka je silná tehdy, stojí-li na důvěře a silném vztahu. Vztah nemůže existovat bez komunikace a komunikace nemůže existovat bez obsahu. Komunikujte. Navazujte vztahy (nejenom) se zákazníky. Staňte se autoritou v oboru, zdrojem informací, poučení i zábavy. Vytvořte virtuální místo, kde se lidé budou cítit dobře. Tak se rádi stanou i vašimi zákazníky, nezávislými ambassadory vaší značky, pomůžou vám budovat povědomí, budou šířit kladné reference a doporučovat… Číst dále »KOMUNIKUJTE. NAVAZUJTE VZTAHY (NEJENOM) SE ZÁKAZNÍKY.

Inbound marketing

Nazahlcuje zákazníka reklamou, o to silnější vztah s ním vytváří. Inbound marketing je soubor moderních nástrojů, které slouží především k tvorbě a šíření obsahu. Jde tak ruku v ruce s Content marketingem. PR články v médiích, také firemní blog a blogování, příspěvky na sociálních sítích, interaktivní aplikace a multimediální obsah. To jsou základní nástroje inbound marketingu, který nabízí zákazníkům přesně to, co chtějí. To zákazníci se v inbound marketingu angažují, sami šíří obsah. To je však také nevýhodou Inbound marketingu, možnost ovlivňovat sdělení, které se… Číst dále »Inbound marketing

Online marketing

V digitální éře nemusíte složitě pátrat po tom, kde je váš potenciální zákazník. Jistě je na síti. Na internetu ho můžete oslovit, můžete mu ukázat svůj produkt, navázat s ním přátelský vztah. Taková příležitost se neodmítá. V tom je ta potíž. Na internetu jsou všichni, i konkurence. O pozornost internetového uživatele soupeříte s nezměrnou masou dalších webových stránek a aplikací. V každém jediném okamžiku může potenciálního zákazníka upoutat cokoliv jiného. To je také důvod, proč mnoho tradičních metod marketingu aplikovaných online selhává.… Číst dále »Online marketing