Přeskočit na obsah
RK » Content marketing

Content marketing

Svět neomezených možností a nezměrných marketingových příležitostí. Inovativní nástroje, technologie, ale také zcela nové způsoby, jak využívat základní marketingové principy, efektivněji, rychleji, snad i lépe. To je internet. V online prostředí jsou potenciální klienti k dosažení na pár kliknutí, doslova každému. Budovat svoji značku a vztah s cílovou skupinou je zdánlivě snazší více než kdy jindy. To však neznamená, že to půjde samo, naopak. Online marketing je široký a dynamický pojem, což v praxi působí značné zmatky. Navíc láká každého, tím se ještě prohlubuje chaos, který tu vládne. Ztratit zákazníka jde hned, oslovit ho a dostat na svoji stranu chce svůj čas. A trpělivost bývá nedostatkovým zbožím, že?

Webové stránky a jejich obsah

Web je středobodem marketingového vesmíru. Jeho obsah se odráží v celém online prostoru. Hodnotný, relevantní a konzistentní obsah, který je přínosný a zajímavý pro všechny cílové skupiny. Jen takový obsah má smysl. Tvorba takového obsahu, Content marketing buduje značku, zvyšuje důvěru a posiluje věrnost zákazníků. Klíčové elementy Content marketingu vytvářejí základ pro dlouhodobé firemní výsledky.

Content marketing, česky obsahový marketing, je strategický marketingový přístup zaměřený na tvorbu a distribuci obsahu s cílem přilákat a udržet si jasně definovanou cílovou skupinu – a v konečném důsledku vyvolat přínosnou akci na straně zákazníka.

Content Marketing Institute